Home

Grunnet sykdom – halve familien ble julen 2014 utslått av det som i fremtiden vil bli husket som den store juleomgangsjuken – fikk jeg ikke publisert siste luke i adventskalenderen i år. Men bedre sent enn aldri, så her kommer det.

Først vil jeg takke alle som har sendt inn svar og bidratt til adventskalenderen har blitt det jeg vil kalle en suksess. Selv om temaet har i liten grad vært julete, har jeg fått inn mellom 20 og 50 svar hver dag, noe som må kalles et godt resultat. Hadde jeg drevet med målstyring, kunne jeg nå ha at målene ble innfridd og premiert meg selv med kake. Men jeg mener at målstyring ikke alltid vil føre til mer effektivitet og bedre resultater, og jeg ble styrket i troen da jeg tidligere i høst lester at målstyring fører til mer overtid.

Jeg jobber nok som det er.

Men, så var det siste luke. Denne skulle egentlig vært publisert på julaften, men siden hele bedriften (det vil si jeg) var slått ut av omgangssjuken, skjedde ikke det. Sånn er det bare noen ganger.

I siste luke er det ingen spørsmål. Det eneste du trenger å gjøre for å være med i trekningen er å fylle ut skjemaet under og sende det inn. Kanskje du er heldig og vinner et eksemplar av boken min Noe.

Hvis du ikke har vunnet boken i løpet av adventstiden, men likevel har lyst til å kjøpe boken, kan du gjøre det, for bare 99 kroner, her.

Da gjenstår det bare å si, takk for det gamle, takk for at du har lest bloggen i 2014, og håper at du vil fortsette å lese i 2015.

Godt nyttår!

 

Legg igjen en kommentar

