Adventskalender #7 2014

Adventskalenderen 2014 fortsetter. Frem til 24. desember vil du få et spørsmål hver dag. De som svarer riktig har muligheten til å vinne ett eksemplar av boken min Noe.

I går spurte jeg hvilken utdanning Venstre-politiker Abid Raja har, og det riktige svaret var B: Jurist. Den heldige vinneren Mansoor Elahi får ett eksempler av boken min i posten. Gratulerer!

Men det er ny mulighet i dag, så nøl ikke med å svare på dagens spørsmål.

Hva er norsk-pakistanerens favorittfrukt?

A: Vannmelon

B: Ananas

C: Mango

 

Bruk skjemaet under for å sende inn ditt svar. Fristen for å sende inn svar er klokken 21.00.

 

 

 

2 thoughts on “Adventskalender #7 2014

  1. Jeg liker det lett problematiske med at spørsmålet behandler alle norsk-pakistanere som én:)

  2. Mansoor sier:

    Tusen hjertelig takk 😀 Gleder meg til boka.

Legg igjen en kommentar

