Home

Dette er siste notering i denne dagboken. Kan hende vi finner flere ark med sirlig skrift.

 

5. januar 2007

I dag stod jeg opp, dusjet, spiste osv. Så dro jeg til moskeen med bestefar. På vei tilbake møtte jeg Wajid. Litt senere dro jeg og Wajid litt ut av byen, på motorsykkel. Bygda er bare ti minutters kjøring unna. Det er første gang jeg har vært ute i en åker i Pakistan. Det var så stille og rolig, frisk luft, bøfler som gikk litt rundt omkring og koste seg de også. Jeg tenker at et sånt sted burde man bo, i hvert fall en liten del av året. Ta seg en pust i bakken, komme seg vekk fra mas og bråk fra byen, og ut i åkeren.

Resten av dagen brukte jeg stort sett hjemme siden vi hadde besøk. Men om kvelden dro vi til Gujrat for å spise pizza. Der har de skikkelig pizza.

Den siste tiden har jeg mistet litt interessen, eller rettere sagt, fokus har vært på litt andre ting.

 

 

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

