Dagbok fra Pakistan – 30. desember 2006

30. desember 2006

Formen min var litt bedre i dag, men strømmen kom og gikk som ”vanlig”, slik det har vært de siste dagene.

Jeg og Ali gikk en tur i dag, og han viste hvor man kan får kjøpt drage. Vi skal kjøpe en i morgen og fly den, på eid. Ali skal lære meg hvordan man flyr drage, som på basant, dragefestival i Lahore. Han snakker om det hele tiden.

Ellers så har jeg bare vandret litt rundt, vært litt på den lokale butikken, litt hos moren til Wajid og litt hjemme. Fordi formen var litt dårlig, har jeg vært litt sløv. Faren til Wajid fortalte at det var mange folk i byen på grunn av eid, for da blir det stengt i tre dager, vi får se hvordan det ser ut i morgen. Planen er å dra til bazar i morgen, i ti tida for å kjøpe klær til eid.

Legg igjen en kommentar

