Dagbok fra Pakistan – 23. desember 2006

23. desember 2006

 

I dag våknet jeg klokke 12 fordi vi kom sent hjem fra Lahore, rundt klokken ett, og jeg var veldig sliten. I dag tok jeg meg litt fri og bagen med kamera og notatblokk bli liggende hjemme. Jeg satt litt hos Wajid, så dro jeg til Ali og butikken hans i Chandni Chowk. Der møtte jeg Khurram, storebroren til Ali. Khurram er litt lavere enn meg, har skjegg, men ikke veldig langt, og han bruker pagg/paghri. Det er en slags liten turban. Vi snakket veldig lenge om forskjellige ting, han har forandret seg veldig siden sist jeg traff ham. Ikke så mye i utseendet, men i måten han er på, måten han snakker på, og ikke minst hva han snakker om. Det kan godt hende at han var slik for to år siden også, men at jeg ikke kjente ham så godt den gang.

Så dro jeg på nettcafe hvor jeg satt en stund. Etter det var jeg hjemom en tur før jeg dro tilbake til Wajid igjen hvor jeg satt til han stengte.

Legg igjen en kommentar

