Home

Snart begynner vi på et nytt år. Et år hvor verden sikkert skal gå under, nok en gang. Kanskje til og med flere ganger. 2012 var det året jeg satte noen virkelige mål for hva jeg ville gjøre (ingen teite mål som å trene mer, spise sunnere, slutte å røyke og den slags). Og det har jo gått relativt bra i år, så jeg setter noen mål for det nye året også. Jeg setter opp fem mål, så kan dere komme med forslag til hva som skal være det sjette målet. Her har dere sjansen. Skriv inn forslag på kommentarer.

1. Mer nærhet og kos
2. Gi ut en bok
3. Lese flere bøker
4. Delta mer i samfunnsdebatten
5. Publisere flere kronikker og artikler (i andre medier enn bloggen)
6. Leve asketisk (i størst mulig grad kun kjøpe de aller nødvendigste ting)

One thought on “Nyttårsforsetter 2013

  1. Jeg begynner med nummer 1:Mer nærhet og bedre sex … Som forslag kunne jeg si: reise og bli kjent med andre land i Europa, til å begynne med noe som ikke er sååå dyrt, Kina er vel og bra men ikke så lett å nå.

Legg igjen en kommentar

