Adventskalender #3

Om jeg faar lyst til Verdslig ting

Min siel skal hand omuende

Oc føre mig der fra omkring

Ja tage mig ved Hænde

Oc lede meg saa tryg og frj

Paa Retfærdigheds trange Stj

For sit Naffns skyld og ære.

 

Den XXIII. Psalme

Kand Kaldis Den Gode Hyrde

Af Anders Arrebo (1587-1637)

One thought on “Adventskalender #3

  1. LP sier:

    min ven, ditt ope hjarte
    kor mang ei pil hev råka
    kor mangt eit ord hev såra
    let det ikkje att!

    no vil eg ver ditt vern
    når slaga kjem imot deg
    eg tek for deg dei skota
    som du annars sko’ ha tatt

Legg igjen en kommentar

