Ferien er over

Som dere sikkert kan se på bloggen, ferien er over. Det betyr at det går noe lenger tid mellom hver gang jeg legger ut noe . Men det kommer litt av hvert utover høsten.

Jeg kan friste med bokanmeldelser, dikt, debattinnlegg, filmanmeldelser og mye mer. I tillegg utvider jeg med to nye faner. «Anbefalte blogger» vil etter hvert innehholde lenker til blogger jeg kan anbefale. «Produkter og tjenester» vil etter hvert inneholde det tittelen tilsier. Altså produkter og tjenester jeg kan tilby. Kan jo hinte om at det vil ha noe med tekst og slikt å gjøre. Kanskje det kommer noen overraskelser også. Hvem vet.
Jeg vil også benytte anledningen til å takke alle som leser bloggen min, og samtidig si at det er lov å ta kontakt, jeg svarer så snart og så godt som mulig.
Takk.

Legg igjen en kommentar

